  • 1. Data: 2006-02-27 10:02:16
    Temat: Kasa dla lekarzy
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Od kwietnia lekarze też mają kasę fiskalną?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2006-02-27 10:20:57
    Temat: Re: Kasa dla lekarzy
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    wiadomości news:dtuin3$ij9$1@news.dialog.net.pl...
    > Od kwietnia lekarze też mają kasę fiskalną?
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    > Prywatna http://www.janwer.com/
    > Nasza siec http://www.fredry.net/

    A weszło juz jakieś nowe rozporządzenie odnośnie kas?Jak narazie wiadomo co
    będzie do 31.03.06.

    pozdrawiam ania

  • 3. Data: 2006-02-27 10:32:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Ania wrote:

    > A weszło juz jakieś nowe rozporządzenie odnośnie kas?Jak narazie
    > wiadomo co będzie do 31.03.06.

    Wiadomo co będzie później.
    Nie ma nowego rozporządzenia i dlatego wiadomo, że od kwietnia będą mieli
    kasy.
    Chyba, że coś się zmieni, ale zmiany mogą być zawsze.

  • 4. Data: 2006-02-27 11:52:20
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    wiadomości news:dtukfs$k9l$1@news.dialog.net.pl...

    > Wiadomo co będzie później.
    > Nie ma nowego rozporządzenia i dlatego wiadomo, że od kwietnia będą mieli
    > kasy.
    > Chyba, że coś się zmieni, ale zmiany mogą być zawsze.

    Masz racje,tylko ,że jakoś watpie by zmiany były "na lepsze"
    pozdrawiam ania

  • 5. Data: 2006-02-27 13:04:43
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Ania wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:dtukfs$k9l$1@news.dialog.net.pl...

    > Masz racje,tylko ,że jakoś watpie by zmiany były "na lepsze"
    > pozdrawiam ania

    "Najbliższe zmiany podatkowe nastąpią w maju, harmonogram przewidujący
    zmiany na początku marca jest nieaktualny" tak planuje swoje prace rząd.
    Ja wiedziałem, że tak będzie, ehm, ehm

  • 6. Data: 2006-02-27 13:52:19
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    wiadomości news:dtutdi$sqq$1@news.dialog.net.pl...

    > "Najbliższe zmiany podatkowe nastąpią w maju, harmonogram przewidujący
    > zmiany na początku marca jest nieaktualny" tak planuje swoje prace rząd.
    > Ja wiedziałem, że tak będzie, ehm, ehm

    Czytałam to:)ale chyba zwolnienia ze względyu na wykonywane czynności
    (np.sprzedaz wysyłkowa) jeśli nie wejdzie nowe rozporządzenie IHMO chyba
    zostają?:)Zaczynam juz miec kwadratową głowę:)
    pozdrawiam ania

  • 7. Data: 2006-02-27 16:12:40
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Ania wrote:
> [...]
    > (np.sprzedaz wysyłkowa) jeśli nie wejdzie nowe rozporządzenie IHMO
    > chyba zostają?:)Zaczynam juz miec kwadratową głowę:)

    Zwolnienia zostają do 31 marca, zgodnie z terminem zawartym w ich treści.

  • 8. Data: 2006-02-27 17:58:44
    Od: "Ania" <a...@N...alpha.net.pl>

    wiadomości news:dtvc6j$ajf$1@news.dialog.net.pl...

    > Zwolnienia zostają do 31 marca, zgodnie z terminem zawartym w ich treści.

    Myśle sobie,że musi w takim razie wyjśc jakiś nowy "gniot" podobny do tego
    z grudnia,bo w takim razie obowiązek fiskalizacji dotyczyłby wszystkich od
    01.04 nawet nowo-rozpoczynających,ale z drugiej strony mało co mnie zdziwi.
    pozdrawiam
    ania