  • 1. Data: 2003-03-25 13:47:27
    Temat: fundusz remontowy
    Od: Jolanta Targowska <j...@e...com.pl>

    Prosze powiedzcie mi, czy jesli w 2001 roku kwota wydatków na fundusz
    remontowy byla 141zlotych czyli za mala do odiczenia, a w 2002 jest 420,
    to mozna w 2002 te dwie kwoty poloczyc i rozliczyc za rok 2002 w picie
    D?
    Jolka

  • 2. Data: 2003-03-25 15:51:13
    Temat: Re: fundusz remontowy
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > remontowy byla 141zlotych czyli za mala do odiczenia, a w 2002 jest 420,
    > to mozna w 2002 te dwie kwoty poloczyc i rozliczyc za rok 2002 w picie

    witam,
    Mam podobny problem byłam w US i pani poinformowała mnie, że mozna w tym roku
    takie kwoty połaczyć i odpisać, pozdrawiam, Gośka

  • 3. Data: 2003-03-25 16:08:36
    Od: "buba" <1...@N...wp.pl>

    > mozna w 2002 te dwie kwoty poloczyc i rozliczyc za rok 2002 w picie

    niestety nie.

    bubbaaaa

  • 4. Data: 2003-03-25 19:39:54
    Od: " panda" <p...@N...gazeta.pl>

    buba <1...@N...wp.pl> napisał(a):

    > niestety nie.

    nie można ?
    czyli w przypadku małych wpłat na fundusz remontowy (poniżej dolnej granicy
    limitu, który wynosi bodajże 462 zł) nie mam prawa do odliczenia ?

  • 5. Data: 2003-03-25 20:30:54
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    to pyt.nie meczy tylko ciebie - zobacz:

    Uzytkownik "Bartek Chojnacki" <c...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Mam takie pytnaie:
    > Czy moge odliczyc fundusz remontowy z poprzednich lat (t.j z 2001,2000),
    > jezeli w ubieglych latach nie moglem go sobie odliczyc(lub nie chcialem bo
    > to byloby bezsensu) ze wzgledu na male przychody ?

    i tu padla odpowiedz:
    Niestety nie mozna. Powinno sie uwzglednic wydatki z 2000, 2001 w rubryce 95
    PIT D, lecz obliczajac kwote przyslugujacego odliczenia (rubryka 96), nalezy
    uwzglednic wylacznie wydatki poniesione w 2002r. Jest do rozbój, ale co
    zrobic...

  • 6. Data: 2003-03-25 22:25:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Mar 2003, panda wrote:

> [...]
    >+ limitu, który wynosi bodajże 462 zł) nie mam prawa do odliczenia ?

    *O ile dobrze pamiętam* to po wyroku (RP w TK ?) prawo do odliczenia
    przysługuje po przekroczeniu kwoty minimalnej ale tylko z kwoty
    *za dany rok*. Czyli - przy rachunkach 400zł 1. rok i 400 zł 2. rok
    w 2. roku można odliczyć, ale tylko od 400zł.
    Jak mnie pamięć zawodzi to proszę obtentegować... ;) !

    pzdr, Gotfryd
    (jutro nieosiągalny)

  • 7. Data: 2003-03-26 09:08:27
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    wiadomości
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .

> [...]
    > w 2. roku można odliczyć, ale tylko od 400zł.
    > Jak mnie pamięć zawodzi to proszę obtentegować... ;) !

    Nie pamiętam wyroku ale dobrze mówiesz mozna odliczyć tylko w twoim
    przykładzie 400 w drugim roku
    Wiola