  • 1. Data: 2007-02-26 20:30:47
    Temat: sprzedaż udziałów a PIT-38
    Od: Piotr Gadomski <p...@w...to.wp.pl>

    Witam.

    W roku 2006 sprzedałem udziały sp. z o.o.

    Chcę wypełniać PIT-38 (dot. odpłatnego zbycia udziałów w spółkach
    mających osobowość prawną).
    Mam jednak pytanie, ponieważ w punkcie C jest mowa o
    przychodach wykazanych w części E informacji PIT-8C.

    Nie mam żadnego pita 8C i nie bardzo rozumiem co w tym polu wpisac.
    Moim przychodem jest suma za jaką sprzedałem udziały, czy mam ją
    wpisać w polu 19 pita-38 ?
    Czy w polu 20 (koszt uzyskania przychodu) mogę wpisać podatek PCC-1
    który musiałem odprowadzić ?

    Pozdrawiam,
    Piotr Gadomski