    From: "ewa" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: gdy pracodawca nie placi zus
    Date: Thu, 12 Dec 2002 15:00:55 +0100

    mam taka sytuacje: firma niby istnieje, nie jestem wyrejestrowana z zus
    przez ta firme,nie mam swiadectwa pracy, wiec niby dalej jestem
    pracownikiem, chociaz nie chodze do pracy. spolka zostala sprzedana komus,
    kogo nie mozna zlokalizowac. skladki nie byly odprowadzane od sierpnia.
    teraz prowadze dzialanosc gosp. i nie wiem, czy mam placic calość zus, czy
    tylko zdrowotne? umowe o prace mam.;

    --
    pozdrowka!!!
    ewa