  • 61. Data: 2006-07-15 10:22:00
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-07-2006 o 11:33:42 fart <a...@w...pl> napisał:

    > Je?li powierzysz prowadzenie ksi?gowo?ci, podatków osobie, której nie
    > ufasz
    > ..... to si? wal tak? dzia?alno?ae ... i sam rób ksi?gowanie ... albo
    > zatrudnij na aewierae etatu pani? Pisi? ...... efekt ten sam

    Jak mogę ufać komuś kogo nie znam i nie został polecony przez
    zufanego znajomego? W dodatku mając przykre doświadczenia z partaczami.

    > Zawsze mo?es sprawdziae ... czy ksi?gowa uko?czy?a studium podyplomowe i
    > otrzy?a?a papier ... czy te? uko?czy?a studia rachunkowo?ci i ma sta? w
    > tej dziedzinie ......

    Sprawdziłem - i się naciąłem - nie ma reguły tutaj.

    > Q2 ... czy trzeba wi?cej ????????

    Q3 Arena - trzeba!

    pozdrawiam

  • 62. Data: 2006-07-15 14:43:20
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Q3 Arena - trzeba!

    Na Twoje powyższe Q3 ........ mam sposób i przebijam Cię :)))))

    Q2, Q2

    Polecenie !!!!!!! .... nie nie ... to nie zawsze działa
    No i zawsze możesz usłyszeć od rozmówcy:
    No i kogośśśśśśśśśś mi Q2 polecił :))))))

    Poza tym cóż może powiedzieć właściciel firmy handlowej do przedsiębiorcy
    produkującego wyroby szklane za pomoców obróbki cieplnej i sprzedającego
    wyroby zagranicę, jeśli ten pierwszy działa tylko na rynku lokalnym o
    obsłygującym go biurze :))))

    pozdrawiam
    fart

  • 63. Data: 2006-07-15 14:58:12
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 15-07-2006 o 16:43:20 fart <a...@w...pl> napisał:

    > Na Twoje powy?sze Q3 ........ mam sposób i przebijam Ci? :)))))
    >
    > Q2, Q2
    >
    > Polecenie !!!!!!! .... nie nie ... to nie zawsze dzia?a
    > No i zawsze mo?esz us?yszeae od rozmówcy:
    > No i kogo?????????? mi Q2 poleci? :))))))

    :)

    > Poza tym có? mo?e powiedzieae w?a?ciciel firmy handlowej do
    > przedsi?biorcy
    > produkuj?cego wyroby szklane za pomoców obróbki cieplnej i sprzedaj?cego
    > wyroby zagranic?, je?li ten pierwszy dzia?a tylko na rynku lokalnym o
    > obs?yguj?cym go biurze :))))

    Ano właśnie - ja mam tego zonka że mam parę rzeczy dosyć specyficznych.
    A więc chyba tylko wiążące interpretacje wchodzą w grę bo przepisy są mętne
    w tym temacie(mam . A z wiążącymi nie potrzebuje księgowego

    pozdrawiam