  • 1. Data: 2003-03-02 11:59:44
    Temat: gdzie w PIT-37 miejsce na nr rachunku bankowego
    Od: Michal Tondyra <k...@e...icslab.agh.edu.pl>

    Witam,

    Zwrot nadplaty podatku dochodowego chcialbym otrzymac przelewem, a nie jak
    dotychczas przekazem pocztowym.
    Gdzie w PIT-37 powinienem wpisac numer mojego rachunku bankowego?

    pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2003-03-02 12:34:07
    Temat: Re: gdzie w PIT-37 miejsce na nr rachunku bankowego
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    nie w PIT-37, tylko w NIP 3
    pozdrowienia
    Baska

    --
    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 3. Data: 2003-03-02 12:41:20
    Od: "Benek" <r...@U...pl>

    Jesli chodzi o PIT-37 to Nigdzie!
    Nr. rachunku powinienes wpisac na formularzu aktualizacyjnym - NIP-3 jesli
    dobrze pamietam...

    Robert