  • 1. Data: 2003-03-02 12:35:14
    Temat: Jaki PIT ???
    Od: "monolith" <m...@i...pl>

    Witam.
    Mam takie pytanie. W tym roku bede poraz pierwszy sie rozliczal z uzyskanego
    dochodu (ok. 3000zl.)
    W zeszlym roku udalo mi sie wlasnie tyle zarobic w dwoch firmach pracujac na
    umowe zlecenie.
    Chcialbym prosic o podanie mi nr PIT-u ktorego mam wypelnic, oraz o wszelkie
    informacje na jego temat.
    Przepraszam za nielad w oim zapytaniu, ale jest to moja pierwsza wypowiedz
    na grupie dyskusyjnej
    Z gory dziekuje za odpowiedz

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-02 16:59:06
    Temat: Re: Jaki PIT ???
    Od: "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl>

    Witam,
    rozliczasz sie na PIT-37, a biorąc ten pit z US zabierz również "instrukcje
    obsługi" do tego pitu :), albo ściągnij ze strony internetowej
    http://www.pity.pl/pity2002/index.htm
    pozdrowienia
    Baska

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 3. Data: 2003-03-02 17:42:47
    Od: "monolith" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b3tdaq$aq6$1@sklad.atcom.net.pl...
> [...]
    > Baska
    >

    > --
    > 020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)

    Dzieki za odpowiedz

    pozdrawiam
    monolith

  • 4. Data: 2003-03-02 20:16:31
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Basia lub Damian" <n...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    "instrukcje
    > obsługi" do tego pitu :), albo ściągnij ze strony internetowej

    Eeee.
    nie ściągaj żadnej instrukcji, tylko ściągnij od razu program.
    Policzy, wydrukuje, trzeba tylko do skrzynki wrzucić.

  • 5. Data: 2003-03-03 16:00:14
    Od: "monolith" <m...@i...pl>

    > Eeee.
    > nie ściągaj żadnej instrukcji, tylko ściągnij od razu program.
    > Policzy, wydrukuje, trzeba tylko do skrzynki wrzucić.

    A jaki polecasz ??

  • 6. Data: 2003-03-03 16:57:57
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    www.pity.pl