  • 1. Data: 2002-02-20 17:10:48
    Temat: głupie pytanie...
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    wiem że moje pytanie będzie troche głupie ale...
    zatrudniłam pracownika od 30 października, czyli w październiku przepracował
    2 dni... ma płace minimalną czyli 760 zł, jego przychód za dwa dni wyniósł
    50,67 zł. Czy koszt uzyskania przychodu wynosi tutaj również 92,56 zł?
    Wypisuję mu PIT 11 i nie wiem czy koszty uzyskania przychodu są mam wpisać 5
    razy 92,56 /bo od sierpnia do grudnia pracował 5 miesiecy/?
    pzdr!!
    Kasia L.
    k...@2...pl

  • 2. Data: 2002-02-20 17:27:43
    Temat: Re: głupie pytanie...
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Kasia L." <k...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Wypisuję mu PIT 11 i nie wiem czy koszty uzyskania przychodu są mam
    wpisać 5
    > razy 92,56 /bo od sierpnia do grudnia pracował 5 miesiecy/?

    Wpisujesz tak, jak wyliczyłaś i rozliczyłaś. Koszty należą się za miesiąc
    w którym pracownik przepracował przynajmniej 1 dzień. Jeżeli w tym
    miesiącu pracował też u kogoś innego i ten ktoś też mu naliczył koszty,
    to pracownik będzie musiał wyprostować to w rozliczeniu z US.

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz zanim zapytasz "gdzie" go to www.google.com

  • 3. Data: 2002-02-20 18:04:41
    Od: "Kasia L." <k...@2...pl>

    dzieki!!!
    KAsia L.

  • 4. Data: 2002-02-20 20:18:19
    Od: "ktp" <k...@a...net>

> [...]
    > miesiącu pracował też u kogoś innego i ten ktoś też mu naliczył koszty,
    > to pracownik będzie musiał wyprostować to w rozliczeniu z US.

    niekoniecznie musiałby prostować.... od każdego pracodawcy należą mu
    się koszty ustawowe, a dopiero jak ich suma przekroczy limit dla
    wieloetatowców, to będzie musiał "obciąć" je do tego limitu...

    pozdr
    KTP