  • 1. Data: 2006-05-25 15:03:56
    Temat: sytuacja ekonomiczno-finansowa
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    poszukuje jakiegos programiku do wyliczania takich rzeczy jak

    1. Bilans: Aktywa, Pasywa
    2. Rachunek zysków i strat
    3. Prognoza przepływów gotówkowych

    Wszystko na przestrzeni 5 lat do przodu.

    jest to potrzebne do wniosku o dotację -
    Biznes Plan

    moze ktos poda namiary na jakas strone
    albo program do obliczania takich cudow?

    pozdrawiam i z gory dziekuje za wszelkie sugestie
    wr,
    www.isonet.pl

  • 2. Data: 2006-05-25 17:34:03
    Temat: Re: sytuacja ekonomiczno-finansowa
    Od: "Magdi" <m...@a...pl>

    Użytkownik "iso" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Biznes Plan
    >
    > moze ktos poda namiary na jakas strone
    > albo program do obliczania takich cudow?

    nie sądzę, by taki program istniał. A jak chcesz to szybko i sam zrobić, to
    sobie skopiuj formularze prognoz do arkusza kalkulacyjnego, zastanów się,
    jakie masz plany na przyszłość ;-) i wklep kilka prostych formuł

    pzdr
    Magdi, która przygotowuje prognozy do dotacji

  • 3. Data: 2006-05-25 19:26:59
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "Magdi" napisał w wiadomości news:e54pqb$edi$1@news.onet.pl

    > nie sądzę, by taki program istniał. A jak chcesz to szybko i sam zrobić,
    > to sobie skopiuj formularze prognoz do arkusza kalkulacyjnego, zastanów
    > się, jakie masz plany na przyszłość ;-) i wklep kilka prostych formuł

    No tak jak najbradziej tabele exela
    Dokładnie mam podane rubryki tylko, ze w wordzie bedz regułek,
    może ktoś posiada takowe?

    3 tabele

    1. Bilans: Aktywa, Pasywa
    2. Rachunek zysków i strat