  • 1. Data: 2002-10-24 17:05:10
    Temat: harmonizacja???
    Od: "sarena" <s...@t...pl>

    Witam

    Gdzie w sieci znajde jakies opracowania nt dostosowywania polskiego systemu
    podatkowego do prawa unijnego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-10-24 19:11:18
    Temat: Re: harmonizacja???
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    sarena wrote:
    > Witam
    >
    > Gdzie w sieci znajde jakies opracowania nt dostosowywania polskiego
    > systemu podatkowego do prawa unijnego?

    czyżby ktoś zaczął już dostosowywać? Ciekawe co z tego wyniknie.
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.

  • 3. Data: 2002-10-25 06:35:38
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    ..

    > czyżby ktoś zaczął już dostosowywać? Ciekawe co z tego wyniknie.

    No jak to? Każda podwyżka VATu ma (rzekomo) na celu dostosowanie

  • 4. Data: 2002-10-25 07:40:05
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Fri, 25 Oct 2002, Sławomir Dąbrowski wrote:
    [...]
> [...]
    >+
    >+ No jak to? Każda podwyżka VATu ma (rzekomo) na celu dostosowanie

    To się nazywa "polityka informacyjna" :] bo unia rzeczywiście
    domaga się jednolitej stawki VAT.

    Przypomnę że różni tacy dają nam za przykład Hiszpanię i Irlandię,
    pod wieloma względami (jako dobry przykład). A tamci rzeczywiście
    ściśle wykonali dyrektywę: VAT jest taki sam na wszystko.
    O kwestii że to (odpowiednio) 15% (Hiszpania) i 7% (Irlandia)
    wystarczy przezornie nie wspominać, matematyki na maturze
    w .pl nie ma to co się mają ludzie cyferkami zajmować :[

    Wrrr....

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (wytykający że pozaunijna Japonia to w ogóle ma kryzys
    przez ten VAT - bo mają go tam całe 3%; nie, nie brakuje
    cyfry: słownie "trzy")

  • 5. Data: 2002-10-25 15:36:33
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    Sławomir Dąbrowski wrote:

    > No jak to? Każda podwyżka VATu ma (rzekomo) na celu dostosowanie

    E, tyle to ja wiem,Mowa była o systemie, nie stawkach Vat-u i akcyzy.
    Jacek

  • 6. Data: 2002-10-27 16:14:35
    Temat: Re[2]: harmonizacja???
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 25 października 2002 o godzinie (08:40:05) napisano:
    GSld> Wrrr....

    Zgadzam sie z przedmowca :)

    GSld> Pozdrowienia, Gotfryd
    GSld> (wytykający że pozaunijna Japonia to w ogóle ma kryzys
    GSld> przez ten VAT - bo mają go tam całe 3%; nie, nie brakuje
    GSld> cyfry: słownie "trzy")

    Widze, ze szukales danych tego typu. Czy znasz jakies kraje z niskim
    podatkiem dochodowym? Mnie udalo sie znalezc Cypr z 4%, ale sa moze
    jeszcze lepsze offshore. Jak kiedys nie zdzierze "polityki
    finansowej III RP" albo "panstwa prawa, w ktorym sa realizowane zasady
    sprawiedliwosci spolecznej" to warto miec cos w zanadrzu. :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl