  • 1. Data: 2002-10-24 16:51:44
    Temat: jak wyliczyć pensję???
    Od: "marlet" <m...@f...onet.pl>

    witam wszystkich
    mam zamiar zatrudnić pracownika (umowa o pracę) i jeszcze nie wiem na 100%
    jak wyliczać jak jemu składki i pensje i inne potrącenia
    czy ktoś wie gdzie to jest konkretnie opisane??? (czyli jak od brutto dojść
    do pensji)
    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2002-10-24 19:05:53
    Temat: Re: jak wyliczyć pensję???
    Od: "Joanna_B" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marlet" <m...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Witam,
    Polecam infor - http://www.infor.pl/
    Dokładne kalkulatory znajdziesz -
    http://panorama.infor.pl/kalkulatory/index.html
    Pozdrawiam
    Joanna

  • 3. Data: 2002-10-24 19:39:15
    Od: "marlet" <m...@f...onet.pl>

    wielkie, wielkie dzięki
    jutro się tym zajmę, bo dzisiaj już trochę późno
    marek

  • 4. Data: 2002-10-24 22:31:06
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 24 Oct 2002 21:05:53 +0200, "Joanna_B"
    <j...@p...onet.pl> zakodował:

    >http://panorama.infor.pl/kalkulatory/index.html

    Tym kalkulatorom daleko do dokładności. Nie podają wielu potrzebnych
    danych. Gdyby kalkulowanie płac było takie proste, to nie byłoby
    programów z grube pieniądze o liczenia wynagrodzeń, ani specjalistów
    od rachuby płac. Tak naprawdę w miare prosto liczy się płace gdy nic
    się nie dzieje. Ale gdy pracownik zachoruje czy weźmie urlop (już nie
    mówiąc o "dziwniejszych" sytuacjach) - zaczynają się schody.
    Reasumując - jak ktoś się na tym nie zna dobrze, lepiej poszukać
    płacowca wśród znajomych albo skorzystać z biura rachunkowego.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-10-25 07:34:57
    Od: "Joanna_B" <j...@p...onet.pl>

    joanna_b@poczta.onet.pl> zakodował:
[...]

    Hej,
    Oczywiście zgadzam się z Tobą ale... jeśli ktoś ma podjąć decyzję o
    zatrudnieniu pracownika i chciałby zorientować się ile brutto, ile netto- to
    na początek jest OK.
    Natomiast /chyba rozpętam burzę/ ale co do biur rachunkowych mam własne
    zdanie.Wolałam sama się pouczyć, zrobić podyplomowe, skończyć parę kursiątek
    i wyszło taniej niż korekty błędów biura rachunkowego i korzystanie z usług
    "wykwalifikowanej" księgowej.
    W tej chwili sama odpowiadam za własne błędy - nie za cudze i polecam ten
    sposób.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-10-25 10:47:06
    Od: "Anna K." <a...@p...onet.pl>

    Oczywiście. Można sobie samemu zrobić buty, upiec chleb, zrobić trumnę.
    Po prostu należy wziąć do tych spraw osobę zajmującą się tym na codzień.
    Biura rachunkowe faktycznie bardzo często knocą bo są nastawieni na stronę
    księgową a mają braki w sprawach zusowskich i w prawie pracy.
    A.K.

    Użytkownik Joanna_B <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:apas6n$ib$...@f...acn.pl...