  • 1. Data: 2007-04-24 21:03:38
    Temat: ile PITów w jednej kopercie??
    Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam banalne i pewnie głupie pytanie, ale czy mogę wysłać jednym listem
    poleconym PIT brata, swój i ojca?? Wszyscy nosimy to samo nazwisko i
    rozliczamy sie w tym samym US. Wydaje mi sie,ze można, ale wole sie upewnic.
    Pozdrawiam
    aga s.

  • 2. Data: 2007-04-24 21:47:29
    Temat: Re: ile PITów w jednej kopercie??
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 24 kwi 2007 w liście [news:f0lr9f$quu$1@news.onet.pl] Agnieszka
    [a...@p...onet.pl] napisał(a):

> [...]
    > listem poleconym PIT brata, swój i ojca?? Wszyscy nosimy to samo
    > nazwisko i rozliczamy sie w tym samym US. Wydaje mi sie,ze można,

    Wysłać możesz, ale jak zginie przesyłka, to trzy osoby będą miały
    kłopoty. Lepiej jednak w osobnych kopertach. A najlepiej złożyć w
    okienku (nie trzeba osobiście) - uzyskasz potwierdzenie złożenia.
    Papierek z poczty jest raczej niewiele wart w starciu z urzędasem -
    mogłeś wysłać cokolwiek...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2007-04-25 08:06:39
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 24-04-2007 o 23:47:29 Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > okienku (nie trzeba osobiście) - uzyskasz potwierdzenie złożenia.
    > Papierek z poczty jest raczej niewiele wart w starciu z urzędasem -

    Tak, ale jeśli wyślesz 1 papierek w jednej kopercie, masz powtierdzenie
    nadania,
    do tego jeszcze np zwrotkę, opisane np PIT-37, świadków że wysyłałeś
    faktycznie tego PITa...

  • 4. Data: 2007-04-25 08:33:30

    Rafał Wawrzycki napisał(a):
    ..
    > Papierek z poczty jest raczej niewiele wart w starciu z urzędasem -
    > mogłeś wysłać cokolwiek...

    Skąd się biorą takie bzdury?