  • 1. Data: 2007-04-24 21:28:37
    Temat: Dowcip o ZUS-ie ( dla niektórych mało śmieszny)
    Od: "Leszek" <l...@g...pl>

    Biorąc pod uwagę aktualną aktywność ZUS-u dowcip na czasie :
    (skopiowany z http://www.loozik.com/dowcipy.php )
    Karol i Hela spędzają powtórny miodowy miesiąc, na uczczenie 40tej rocznicy
    ślubu. Lecą sobie do Australii. Nagle głos pilota:
    - Drodzy pasażerowie, silniki odmówiły posłuszeństwa. Możemy lądować
    awaryjnie na wyspie przed nami, ale prawdopodobieństwo że ktoś nas odnajdzie
    jest równe zeru. Dziękujemy za wyrozumiałość.
    Karol drapie sie w głowę i mówi do Heli:
    - Kochanie opłaciłaś rachunki za mieszkanie?
    - Tak najmilszy, uregulowałam tuz przed wyjazdem.
    - A za telefony?
    - Też zapłaciłam najdroższy.
    Karol myśli, myśli, myśli...
    - A ZUSy nasze popłaciłaś?
    - O Boże, kochanie na śmierć zapomniałam! Och dowalą nam karę!
    Karol całuję ja tak jak nie całował od lat 30tu, śmieje się, wrzeszczy jak
    wariat:
    - Przeżyjemy! Znajdą nas! Te skur***** znajdą nas, nawet na końcu świata!!!

  • 2. Data: 2007-04-25 11:19:39
    Temat: Re: Dowcip o ZUS-ie ( dla niektórych mało śmieszny)
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - O Boże, kochanie na śmierć zapomniałam! Och dowalą nam karę!
    > Karol całuję ja tak jak nie całował od lat 30tu, śmieje się, wrzeszczy jak

    Niestety, ale może już być za późno. ZUS zwykle czeka parę lat aż narosną
    odpowiednie odsetki :)))
    Graszka