  • 1. Data: 2002-11-09 21:00:39
    Temat: ile nalezy sie urlopu
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    witam
    pracownik ma prawo do 26 dni urlupu odszedł 31-01-02 z pracy na skutek
    likwidacji firmy , urlop za 2002 zostal mu proporcionalnie udzielony w
    ilosci 3 dni , teraz od listopada podjal prace w innej firmie , ile
    przysluguje m urlopu za 2002, wg mnie liczy pozostalo mu 23 dni urlopu czy
    dobrze mysle ?????????
    jacek

  • 2. Data: 2002-11-09 21:25:31
    Temat: Re: ile nalezy sie urlopu