  • Data: 2005-04-25 20:02:10
    Temat: import z usa. czy znalazlem wszystkie oplaty
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Interesuje mnie calkowity koszt importu z USA. Przedmiotem
    sa urzadzenia elektryczne, w zwiazku z tym po wielu bojach
    wytropilem cos takiego jak ISZTAR, z mozolem ustalilem
    kod towaru (8513100000) i przystapilem do rachunkow tym:
    https://www.celina.krakow.uc.gov.pl/kalkulator/index
    .jsp
    Wyszlo mi, iz dodatkowe obiazenia to 5,7% (clo zakladam)
    oraz 22% (VAT zakladam). Czy to wszystko? Czy tez sa
    jeszcze jakies dodatkowe oplaty? Z gory dzieki za naprowadenie
    bladzacego

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin