  • 1. Data: 2004-02-06 21:37:00
    Temat: Koszt Uz Prz a 1/x etatu?
    Od: Lech<k...@w...pl>

    Mam pracownika na 3/4 etatu, czy koszty uzyskania przychodu za
    miesiąc wynoszą 3/4 danej kwoty czy całość limitu?
    lech

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-02-06 21:40:07
    Temat: Re: Koszt Uz Prz a 1/x etatu?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lech,

    Friday, February 6, 2004, 10:37:00 PM, you wrote:

    > Mam pracownika na 3/4 etatu, czy koszty uzyskania przychodu za
    > miesiąc wynoszą 3/4 danej kwoty czy całość limitu?

    Choćby była 1/1000 etatu, to koszty liczy się w całości. Warunkiem
    wystarczającym jest uzyskanie choć 0.01PLN przychodu ze stosunku
    pracy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-02-06 21:56:02
    Od: Lech<k...@w...pl>

    Tak mi sie wydawało, ale ja zawsze szukam wsparcia :)
    Serdeczne dzięki