  • 1. Data: 2002-04-23 08:21:51
    Temat: jak amortyzować?
    Od: "M@rcin" <m...@i...pl>

    Witam
    Jestem zwolniony z VAT. Zakupiłem aparat kriochirurgiczny za 7442zł i do
    niego kilka części typu butla. Łączna wartość faktury wynosi 11712zł. Do
    momentu całkowitego uregulowania należności towar pozostaje własnością
    Sprzedawcy. Zapłacone są już dwie raty ok 70%. Ostatnia zostanie zapłacona w
    kwietniu (na koniec). Jeśli ktoś wie jak to mogę amortyzować (bo wnioskuje
    że powinienem) i z jaką stawką bardzo proszę o pomoc.
    Pozdrawiam M@rcin