  • 1. Data: 2004-06-23 09:49:41
    Temat: jak jest naprawdę z nowym standardem Rachunków Bankowych
    Od: "jas" <r...@p...onet.pl>

    No właśnie czy trzeba czy nie trzeba informować ZUS i US jeśli ktoś prowadzi
    działalność na zasadach ogólnych a jeśli tak to dlaczego ( nie mam nigdy zwrotu
    podatku ze skarbowego - zawsze to ja dopłacam.
    pzdr jas

  • 2. Data: 2004-06-23 10:40:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jas napisał:
    > No właśnie czy trzeba czy nie trzeba informować ZUS i US jeśli ktoś prowadzi

    Trzeba bo zgłasza się wszelkie zmiany w danych konta bankowego. Wszelkie
    a więc zmiana numeru też. W końcu od 1 lipca "stary" numer nie będzie
    istniał.

    > działalność na zasadach ogólnych a jeśli tak to dlaczego ( nie mam nigdy zwrotu
    > podatku ze skarbowego - zawsze to ja dopłacam.

    Obowiązek podawania numeru konta przy działalności jest nie po to żeby
    US miał gdzie zwracać podatki (bo w tym celu trzeba zaznaczyc na druku
    NIP konto własicwe do zwrotów jeżeli jest więcej niz jedno) ale żeby je
    szybko zająć jak nie płacisz.

    Taki life. Masz sie przyznac dzie trzymasz (hipotetycznie) pieniądze
    żeby US nie musiał daleko szukać.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl