  • 1. Data: 2004-06-23 08:44:01
    Temat: Udostepnianie Internetu - umowy
    Od: Rav <r...@i...pl>

    Witam,

    Do maja tego roku bylismy amatorska siecia komputerowa w ktorej jest 60
    uzytkownikow niestety sprawy potoczyly sie tak, ze chcac dalej
    funkcjonowac musialem zalozyc DG i mam maly problem zwiazany z umowami
    dla uzytkownikow.

    Myslalem nad umowa typu:
    Uzytkownik przekazuje mi okablowanie i sprzet dzialajacy w sieci za
    ktory kiedys placil a ja odstepuje od oplaty instalacyjnej.
    Czy i jaki podatek musialbym od tego zaplacic, w jaki sposob dokonana
    bylaby wycena tego sprzetu (w tej chwili wartosc tego nie przekracza
    2500 zl), czy podatek naliczany bylby od oplaty instalacyjnej z ktorej
    uzytkownik bylby zwolniony.

    Myslalem tez nad zrobieniem "promocji" przy rozpoczeciu DG w wakacje
    oferowac podlaczenie za 1 PLN i podpisac wtedy umowy ze wszystkimi i
    moze nowymi klientami i zaplacic nalezny podatek dochodowy od kwoty
    ~60 PLN, czy nie wzbudziloby to u kogos podejzen ze w przeciagu 2
    miesiecy podpisalem tyle umow?

    Wybralem sie kiedys do US by ten problem rozwiazac ale niestety tam nikt
    nie udzielil mi sensownej odpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Rafał K.