  • 1. Data: 2004-06-23 08:46:22
    Temat: Darowizna domu - USkarbowy i pismo dodatkowe informacje...
    Od: "Artur_W" <a...@w...pl>

    Żona podarowała mi dom z majątku właśnego do wspólnego i US przesłał mi
    pismo z żądaniem dodatkowych informacji typu ilość metrów, garaż, itp... czy
    to standardowa procedura US czy coś zaczynają węszyć ?? Czy jeżeli garaż ma
    wysokość poniżej 2.20 to liczy się jako garaż czy jako pomieszczenie
    gospodarcze ?? Czy w domku jednorodzinnym pomieszczenia ze schodami liczy
    się jako klatki schodowe i nie liczy się do powierzchni mieszkalnej czy jako
    przedpokoje i liczy się ??

    pozdrawiam Artur

  • 2. Data: 2004-06-24 06:00:20
    Od: "Slayer" <s...@g...pl>

    Artur_W <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > się jako klatki schodowe i nie liczy się do powierzchni mieszkalnej czy jako

    to standardowa procedura, czynności sprawdzające mające na celu ustalenie
    wartości rynkowej nieruchomości, dopiero jeżeli po otrzymaniu tych danych (
    widocznie akt notarialny był w tym zakresie bardzo skromny) US będzie
    wszczynał lub nie postępowaniepodatkowe, w piśmie z US powinieneś mieć
    wyraźnie napisane o co im chodzi, jeżeli tego nie ma po prostu zatelefonuj i
    zapytaj...