  • 1. Data: 2006-12-10 17:33:26
    Temat: koszt pensji pracownika i zus KPiR rozliczenie
    Od: "krzys" <k...@v...pl>

    witam
    zatrudniam pracownika i mam takie pytanie
    chodzi mi o zaliczanie w koszty odpowiednich kwot(pensja+zus). Pracownik
    jest niepelnosprawny a wiec czesc skladki za emerytalne oplaca pfron czesc
    budzet.
    pensja brutto dla pracownika to 950 zl
    wyplacam po odliczeniu zus'u(152,60) i zaliczki(23) na podatek 774,40 zl
    pracownikowi.(emerytalnego nie place placi PFRON)
    i teraz moje pytanie rozliczam sie metoda kasowa czyli jest to moj koszt np
    w miesiacu listopadzie KPiR kol 13 ?
    teraz w grudniu oplacam zus pracownika czesc pracodawcy 78,85 i jest to moj
    koszt zapisany w KPiR w grudniu w kol 14 ?

    czy dobrze wszystko rozumuje?
    chodzi mi o to ze NIE jest moim kosztem pensja brutto 950 tylko to co
    wyplacilem na reke 774,40 i w kolejnym miesiacu zus ?

    pzdr
    km