  • 1. Data: 2002-04-17 09:22:01
    Temat: jak rozliczac ZUS pracownika w KPiR?
    Od: b...@b...pl (bgl)

    Pytanie jak w tytule.
    Dotychczas, gdy nie bylo pracownika, rozliczałam składki ZUS kasowo,
    czyli w momencie zapłaty. A od kiedy jest pracownik, mam kłopot, bo nie
    wiem jak do konca to ująć. Widzę kilka możliwości, ale nie wiem, którą
    wybrać.
    Proszę o pomoc
    Bożena

    --
    Uwaga: Oferta dla firm!
    Biznesowe konto pocztowe bez doklejek i przesylek reklamowych

  • 2. Data: 2002-04-18 21:54:10
    Temat: Re: jak rozliczac ZUS pracownika w KPiR?
    Od: "Teresa Rocka" <t...@w...pl>

> [...]
    > czyli w momencie zapłaty. A od kiedy jest pracownik, mam kłopot, bo nie
    > wiem jak do konca to ująć. Widzę kilka możliwości, ale nie wiem, którą

    Do wyboru:
    W momencie zaplaty - za miesiac poprzedzajacy
    albo na dzien wystawienia listy plac za miesiac biezacy.

    Teresa