  • 1. Data: 2002-04-17 07:57:34
    Temat: Koszty uzyskania, a zus
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    Jak prawidłowo wyliczyć koszty uzyskania ?
    Pracownica pracowała w m-cu marcu, kwietniu i koszty za te miesiące zostały
    odliczone, ale co zrobić dalej poszła na urlop macierzyński potem na
    wychowawczy i zasiłek wypłaca zus, mój system płacowy w PIT -11 naliczył
    koszty uzyskania nie za 2 miesiące, ale za 10 czyli 925,6, ale w przychodzie
    wpisane jest kwota brutto i w kosztach 925,6 a w dochodzie 1013,86, czyli
    jest obliczone dobrze, ale nie dobrze, bo koszty wg mnie powinny być za dwa
    miesiące, bo zasiłek wypłacał zus. Jak sądzicie czy w PIT-11 powinny koszty
    uzyskania być uwzględnione za 2 miesiące?
    Pozdrowienia
    Rufka