  • 1. Data: 2005-04-26 08:55:17
    Temat: jak rozliczyć zerowy dochód????
    Od: "wicios" <w...@t...pl>

    Jestem studentem, w zeszłym roku nie miałem żadnych dochodów(w odróżnienieu
    od roku 2003), który formularz wypełnić?? PIT-37??

    --
    Wiktor

  • 2. Data: 2005-04-26 09:08:20
    Temat: Re: jak rozliczyć zerowy dochód????
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Jestem studentem, w zeszłym roku nie miałem żadnych dochodów(w odróżnienieu
    > od roku 2003), który formularz wypełnić?? PIT-37??

    Typ formularza nie jest zależny od wysokości dochodu.
    Jeśli prowadziłeś działalność gospodarczą w 2004 roku (choćby przez
    jeden dzień) wypełniasz PIT36 (nawet przy 0 dochodzie). Jeśli nie,
    wypełniasz PIT37 dla osób fizycznych.
    Nie wiem tylko, czy przy 0 dochodzie musisz składać jakikolwiek PIT.