  • 1. Data: 2002-01-08 08:00:47
    Temat: jak to jest z PIT-ami?
    Od: "ZM" <z...@z...lublin.tpsa.pl>

    Witam,
    mam takie pytanko: moja żona prowadziła działalność i składała PITy 5 w
    tamtym roku (na zasadach ogólnych)
    Za grudzień nie złożyła, ale trzeba to uwzględnić w rozliczeniu rocznym.
    Czy to rozliczenie roczne ma ona obowiązek złożyć do 20 stycznia??
    Czy razem ze wszystkimi do konca kwietnia?
    Chciałbym się rozliczyć wspólnie z nią, ale nie mamy jeszcze innych PITów z
    zaliczkami od pozostałych pracodawców.

    Dziękuję za pomoc,

    Zbig

  • 2. Data: 2002-01-08 08:42:41
    Temat: Re: jak to jest z PIT-ami?
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Rozliczenie roczne składasz do końca kwietnia od własnych dochodów jak
    również do kwietnia rozliczyć z dochodów muszą osoby sprządające PIT-5 w
    ciągu roku czyli czekasz na wszystkie własne PIT z pracy i łącznie z żoną
    rozliczasz się do końca kwietnia
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-09 11:24:05
    Od: "yaneek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik Pikorska Wiola <p...@n...polexpo.com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a1ebm5$m3i$...@n...tpi.pl...
    > Rozliczenie roczne składasz do końca kwietnia [...]

    Do 20 stycznia zona ma zadeklarowac wybor formy opodatkowania (kpir
    czy ryczalt) jesli kontynuuje DG.
    http://www.arthurandersen.com.pl/npid/C63503169FEE2F
    F8C1256B3B003F8023
    --