  • 1. Data: 2002-01-07 23:49:16
    Temat: Kasa mieszkaniowa - prozwizja i odliczenie
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl>

    Witam ponownie,

    wiem, ze o tym juz bylo, przegladalem posty.... Mam pytanie: czy korzystajac
    z ulgi za kase mieszkaniowa od podatku odlicza sie 30% kwoty wplaconej do
    kasy (z prowizja banku wlacznie), czy tez kwoty dopisanej do rachunku przez
    bank (a wiec bez prowizji)?

    Z moich obserwacji i poszukiwan w internecie widze, ze wciaz sa zwolennicy
    obu koncepcji. Czy jest jakies ostateczne rozwiazanie tej kwestii?

    Pozdrawiam,

    Rafi

  • 2. Data: 2002-01-08 19:25:48
    Temat: Re: Kasa mieszkaniowa - prozwizja i odliczenie
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Rafi <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1dc5e$f70$...@n...onet.pl...
> [...]
    > z ulgi za kase mieszkaniowa od podatku odlicza sie 30% kwoty wplaconej do
    > kasy (z prowizja banku wlacznie), czy tez kwoty dopisanej do rachunku

    ---------
    Kwoty wpłacone.

    Kiedyś MF twierdziło, że po potrąceniu prowizji ale później wycofało się z
    tego:-)

    Orka

  • 3. Data: 2002-01-08 22:27:22
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl>

    Wielkie dzieki!!!

    R.

  • 4. Data: 2002-01-08 23:03:30
    Od: "Rafi" <r...@p...onet.pl>

    Orka, sorry, ze na priva wyslalem, pomylily mi sie przyciski w Outlooku. W
    kazdym razie teraz na grupe moj poprzedni post dot. tego watku (ponizej).

  • 5. Data: 2002-01-08 23:09:11
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Rafi <r...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a1ftr4$2u5$...@n...onet.pl...

    > skutkujacej
    --------
    Pismo Ministerstwa Finansów - Dyrektora Departamentu Podatków Bezpośrednich

    z dnia 11 lipca 2000 r.

    PB5/MC-0465-1105/00

    Biuletyn Skarbowy 2000/4 str. 8

    Orka