  • 1. Data: 2002-12-17 18:12:05
    Temat: jak to jest z VAT-em?
    Od: "bodzio_w" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam
    oto nastepujacy problem:
    firma A oferuje pracownikom firmy wspolpracujacej B
    produkty po promocyjnej cenie. Firma B sprzedaje swoim
    pracownikom te produkty po cenie promocyjnej powiekszonej
    o Vat nalezny firmie A a nastepnie dolicza kolejny Vat i dopiero
    po tej cenie przkazuje je pracownikom. Czy to wszystko jest zgodne
    z przepisami ustawy o Vat? Czy moglby ktos mi wskazac konkretne przepisy
    ktore to reguluja?
    Dzieki za info
    pozdrawiam

    bodzio_w

  • 2. Data: 2002-12-17 20:38:16
    Temat: Re: jak to jest z VAT-em?
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl>

    On Tue, 17 Dec 2002, bodzio_w wrote:

> [...]
    >+ o Vat nalezny firmie A a nastepnie dolicza kolejny Vat i dopiero
    >+ po tej cenie przkazuje je pracownikom.

    Stanowczo za mało danych. I MSZ wymaga 3 firm żeby *koniecznie*
    2 razy zapłacić VAT :>, w tym 1 nieVATowiec (po co ??)

    >+ Czy to wszystko jest zgodne
    >+ z przepisami ustawy o Vat? Czy moglby ktos mi wskazac konkretne przepisy
    >+ ktore to reguluja?

    Przecież firma A może jest sprzedać "wprost", prawda ?
    A jeśli nie - to B VAT naliczy i odliczy. Wyjdzie na 0 (tj.
    będzie zapłacony tylko raz).

    pzdr. - Gotfryd