  • 1. Data: 2002-03-06 13:50:26
    Temat: jak to jest ze "znikoma szkodliwoscia spoleczna czynu"?
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

    Witam grupowiczow:-)
    I mam pytanko na sam poczatek:-)
    A konkretnie chodzi mi o przepisy kodeksu karnego - skarbowego, a dokladnie
    rzecz ujmujac o art.1 par. 2:
    "Nie jest przestępstwem skarbowym lub wykroczeniem skarbowym czyn
    zabroniony, którego społeczna szkodliwość jest znikoma"
    i jak on sie ma do art. 80 (nieterminowe niezlozenie informacji podatkowej)

    Czy w przypadku malego zuczka - prowadzacego samodzielnie dz. gosp. o
    znikomych obrotach - zlozenie deklaracji VAT z 3-dniowym opoznieniem jest
    szkodliwe spolecznie?

    Co Wy na to?

    Pozdrawiam Jola

  • 2. Data: 2002-03-06 17:10:55
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jolanta B" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy w przypadku malego zuczka - prowadzacego samodzielnie dz. gosp. o
    > znikomych obrotach - zlozenie deklaracji VAT z 3-dniowym opoznieniem jest
    > szkodliwe spolecznie?
    > Co Wy na to?

    Ja uważam ,że nie jest szkodliwe
    Ale o ileż prościej ukarać "małego żuczka"

  • 3. Data: 2002-03-06 21:20:29
    Od: "Embyrys" <e...@w...pl>

    > Czy w przypadku malego zuczka - prowadzacego samodzielnie dz. gosp. o
    > znikomych obrotach - zlozenie deklaracji VAT z 3-dniowym opoznieniem jest
    > szkodliwe spolecznie?

    Budzet panstwa straci grube miliardy -:)))
    Najbardziej szkodliwa(y) jest w tym momencie pan(i) w US.

    Krzysiek