  • 1. Data: 2002-07-04 16:11:57
    Temat: jak to ugryzc?
    Od: Peptulis Amargolis <p...@i...pwr.wroc.pl>

    Czesc,

    powiedzmy jest sobie firma w branzy IT (komputery, siecie itp). Kolega
    chce abym u niego pracowal (ja tez) jako DG, aby on nie mial ze mna
    zadymy. Ja takze. Wszystko wiadomo z jakich wzgledow.

    Co mam wpisac jako przedmiot dzialalnosci? Czy uslugi informatyczne
    implikuja od razu KPiR? A np. obsluga biurowa (spraw. biurowe, obsluga
    telefoniczna (klientow). Czy w taki przypadku moglbym byc na ryczalcie
    od przychodow ewidencjonowanych?

    Do jakiej kwoty moge byc na ryczalcie (jakby cos)? A jak z VATEm?

    Pepto

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)