    From: "KACPER" <k...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak to zrobic ?
    Date: Tue, 9 Nov 2004 14:14:48 +0100

    Witam Was,
    Mam pytanko i bede wdzieczny za odpowiedz.
    Sprawa wyglada nastepujaco:
    Bede swiadczyl firmie uslugi z zakresu administracji siecia komputerowa.
    Firma chce fakutre VAT.
    Chce to zrobic za posrednictwem innej firmy mojego znajomego, ktopra bedzie
    wystaawiala te faktury.
    W zwiazku z powyzszym - firma znajomego musi mnie zatrudnic, zebym mogl
    wykonywac ta prace "w barwach tej firmy"
    Moje pytanie - jak to zrobic, zebym dostawal z tego jaknajwiecej kasy ?
    Jezeli firma zatrudni mnie na umowe o prace to od kwoty brutto tej faktury
    bede musial odjac:
    ZUS za mnie + VAT + podatek.
    To w sumie zostanie mi polowa tego :(
    Ktos mu powiedzial, zebym sie zaatrudnil gdzies (moge to zrobic w firmie
    mojej mamy) na pol etatu i wtedy bede placil ZUS tylko 320 PLN (czy jakos
    tak) i wtedy forma znajomego, ktora bedzie mnie zatrudniala nie bedzie
    musiala juz za mnie placic ZUS.
    Jezeli to daje jakas informacje to jestem studentem.

    Czy mozecie mi poradzic jak mam zrobic aby jaknajwieksza czesc tej faktury
    wplynela do mojej kieszeni ?

    DZieki za pomoc
    KACPER