  • 1. Data: 2002-04-11 13:51:21
    Temat: jak to zrobic?
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    Witam.
    Mam male pytanko. Pracuje w firmie jako grafik komp. na umowie na czas
    nieokr., czy jest jakis sposob aby obnizyc sobie obciazenia fiskalne i
    zusowskie?
    Ponizsze przyklady sa hipotetyczne ale teoretycznie mozliwe do
    realizacji....
    - czy wziac umowe na najnizsza place a reszte wziac jako umowy o dzielo na
    moja dziewczyne (juz nie studentke) lub znajoma studentke - umowy wraz z
    przekazaniem praw autorskich
    - zaloazyc dzialalnosc gospodarcza i wystawiac firmie faktury na pelna kwote
    co misiac (
    - pracowac na najnizszej placy a reszte brac na umowe o dzielo (ale to chyba
    jest niemozliwe)
    ....... moze jakies inne propozycje?????

    pozdr.