  • 1. Data: 2002-04-11 14:07:34
    Temat: nieodpłatne przekazanie ...
    Od: "str" <b...@k...onet.pl>

    Witam Grupę.

    W programie "Rachmistrz" ... w ewidencji ŚT
    jest opcja "nieodpłatne przekazanie".

    Rozumiem to pojęcie ale ...
    należy wypełnić rubryczkę :
    nieodpłatne przekazanie na podstawie ...?
    no właśnie - czego?
    umowy cywilno-prawnej? , zwykłago oświadczenia ?

    mam starą ladę chłodniczą juz dawno zamortyzowaną,
    niesprawną ... ot złom, który zajmuje miejsce w magazynie.

    jak się tego pozbyć tak, żeby w papierach było OK.

    pzdr
    str

  • 2. Data: 2002-04-12 20:27:05
    Temat: Re: nieodpłatne przekazanie ...
    Od: "Magdip" <m...@o...pl>

    "str" <b...@k...onet.pl> wrote in message news:3cb598d5_1@news.vogel.pl...
> [...]
    > niesprawną ... ot złom, który zajmuje miejsce w magazynie.
    >
    > jak się tego pozbyć tak, żeby w papierach było OK.

    może protokołem likwidacyjnym. Zlikwidować i już.

    Magdip