  • 1. Data: 2003-09-01 10:55:08
    Temat: jak wyciągnąć kase -ulgi za zakup mieszkania
    Od: "edyta" <e...@o...pl>

    Witajcie!
    Mam w planie zakupic mieszkanie. Jestem ciekawa jak w tym roku wygląda
    możliwość odpisów, ulg itd. Na co moge liczyć?
    Aha jestem mężatką od lipca tego roku, domyślam się ze nie moge rozliczyć się
    razem z mężem za 2003 rok. Jak wtedy rozwiązać sprawe ewentualnych odpisów.
    Bede wdzieczna za każda odpowiedź.
    Niezorientowana.

  • 2. Data: 2003-09-01 18:01:23
    Temat: Re: jak wyciągnąć kase -ulgi za zakup mieszkania
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "edyta" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam w planie zakupic mieszkanie. Jestem ciekawa jak w tym roku wygląda
    > możliwość odpisów, ulg itd. Na co moge liczyć?

    jak weźmiesz kredyt to jeszcze odpiszesz (chyba ostatni rok
    na to pozostał - od 2004 i tego nie będzie). Jeżeli masz pieniądze
    i poprostu kupisz mieszkanie - nie odpiszesz nic.

    > Aha jestem mężatką od lipca tego roku, domyślam się ze nie moge rozliczyć
    się
    > razem z mężem za 2003 rok.

    niestety, za 2003 rozliczacie się osobno.

    > Jak wtedy rozwiązać sprawe ewentualnych odpisów.

    za 2003 osobno, od 2004 razem.