eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak wyciagnac kase z sp. z o.o. zeby zaplacic jak najmniejsze podatki?? › jak wyciagnac kase z sp. z o.o. zeby zaplacic jak najmniejsze podatki??
    From: "Waldi" <w...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak wyciagnac kase z sp. z o.o. zeby zaplacic jak najmniejsze podatki??
    Date: Fri, 24 Jan 2003 00:34:26 +0100

    Witam,
    Mam spolke zoo i mam takie pytanie jak w temacie.

    Generalnie wiem ze sa rozne mozliwosci:
    1. Umowa o prace = ZUS + podatek dochodowy (stanowczo za dużo)
    2. wyplata zysku dla udzialowców = najpierw CIT 27%, potem jakis ryczałt
    chyba 15%
    3. podobno mozna zarządowi wyplacac jakies honoraria opodatkowane tylko
    podatkiem czy jakims ryczaletem.

    Czy ktos moze poradzic jak uchronic swoją kasę przed naszym złodziejskim
    fiskusem.

    Jakos mam dziwnie przeczucie ze im wiecej pieniedzy zostanie u mnie w
    kieszeni tym lepiej zostana one spożytkowane.

    Prosze o pomoc lub info (mozna tez na priv. w...@i...pl)

    POzdrawiam,

    Waldi