eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkijak zaksięgować? › jak zaksięgować?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!newsfee
    d.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jarek" <w...@w...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: jak zaksięgować?
    Date: Tue, 7 May 2002 09:51:41 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <ab8101$oa9$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pe24.gdansk.cvx.ppp.tpnet.pl
    X-Trace: news.tpi.pl 1020757825 24905 213.76.28.24 (7 May 2002 07:50:25 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 7 May 2002 07:50:25 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:57870
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Prowadzę dz.gosp. (KPiR i VAT), gdzie siedzibą firmy jest mieszkanie w
    którym jestem na stałe zameldowany. Ostatnio wynająłem mieszkanie na firmę,
    tzn. na umowie najmu jest wyraźnie oznaczone, że wynajmującym jest firma X,
    z siedzibą X. Za wynajem zapłaciłem z góry za okres 10 miesięcy. Mam
    pytanie, czy całą tą kwotę mogę od razu wrzucić w koszty jednorazowo, czy
    też pomimo że jednorazowo zapłaciłem muszę ją rozbić na każdy miesiąc
    osobno?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam
    Jarek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1