  • 1. Data: 2012-09-19 10:00:19
    Temat: jak zawiadomić dłużnika
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Witam,

    Z tego co wyczytyłame to aby dokonać korekty VAT gdy dłużnik ma przetrminowania
    ponad 180 dni to muszę go wcześniej o tym poinformować. A co w przypadku gdy ów
    nie odbiera żadnych telefonów ani korespondencji?
    Czy sama zwrotka z poczty z powodu "nie podjęcia w terminie" wystarczy?

    Druga spraw to wyczytałem jeszcze że nie muszę dokonywać korekty starej
    deklaracji tylko uwzględnić tą korektę w bieżącej deklaracji - prawda li to?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2012-09-19 10:07:45
    Temat: Re: jak zawiadomić dłużnika
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 10:00, Piotr pisze:
> [...]
    > nie odbiera żadnych telefonów ani korespondencji?
    > Czy sama zwrotka z poczty z powodu "nie podjęcia w terminie" wystarczy?
    Wystarczy Ci sam dowód nadania.

    > Druga spraw to wyczytałem jeszcze że nie muszę dokonywać korekty starej
    > deklaracji tylko uwzględnić tą korektę w bieżącej deklaracji - prawda li to?
    Tak.

    Maciek

  • 3. Data: 2012-09-19 10:09:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 10:07, Maciek pisze:
    > Wystarczy Ci sam dowód nadania.
    Tzn. dowód nadania wystarczy przy informowaniu dłużnika o tym, że
    dokonałeś korekty. Wcześniej musisz go poinformować o zamiarze i tu
    rzeczywiście potrzebny Ci jest zwrot korespondencji z poczty lub
    potwierdzenie odbioru korespondencji przez dłużnika.

    Maciek

  • 4. Data: 2012-09-19 14:14:24
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości :
> [...]
    > rzeczywiście potrzebny Ci jest zwrot korespondencji z poczty lub
    > potwierdzenie odbioru korespondencji przez dłużnika.

    mi właśnie o ten zamiar chodziło :)
    czyli że zwrot z poczty wystarczy? niezależnie czy będzie to "adresat odmówił
    przyjecia" czy "nie odebrano w terminie" ?

  • 5. Data: 2012-09-19 15:45:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-09-19 14:14, Piotr pisze:
    > mi właśnie o ten zamiar chodziło :)
    > czyli że zwrot z poczty wystarczy? niezależnie czy będzie to "adresat odmówił
    > przyjecia" czy "nie odebrano w terminie" ?
    Dokładnie. Skutecznie doręczone.

    Maciek