  • 1. Data: 2003-07-29 09:18:29
    Temat: jaki VAT do praw autorskich?
    Od: "elkn" <e...@p...onet.pl>

    Witam.

    DG: agencja reklamowa - przede wszystkim poligrafia.

    Kilka miesięcy temu wykonałam projekty opakowań dla produktów pewnej firmy.
    Wykonywałam same projekty, zawożąc do drukarni plik - na fakturach było
    napisane: "projekt pudełka" (Jakakolwiek zmiana zawsze była wprowadzana
    przeze mnie)

    W tej chwili właściciel tej firmy, chce odkupić ode mnie prawa autorskie do
    tych opakowań. Nie bardzo wiem, jak mam to zafakturować, jaki Vat naliczyć
    itp. Jaki dokument powinno się wystawić na powietrszenie tego faktu (samego
    przekazania praw. aut. ) - czy wystarczy sama faktura?