  • 1. Data: 2003-07-29 08:44:28
    Temat: komputer stary i monitor nowy
    Od: "ILX" <k...@i...pl>

    Witam.

    Dzialalnosc od 1 lipca, KPIR + VAT.

    Właśnie chcę zaksięgować odpowiednio komputer.

    KOMPUTER: swój sprzed działalności, uzywany
    MONITOR: kupiony na f-vat tydzien temu z hurtowni Action (na fakturze jest
    napisane: Uwaga, nabyte przez odbiorcę towary przeznaczone są do dalszej
    odsprzedaży)

    Jak to, korzystnie, zaksiegowac?

    Z góry dzięki za sugestie.

    Pozdrawiam
    KS/ILX

  • 2. Data: 2003-07-29 09:41:34
    Temat: Re: komputer stary i monitor nowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Jul 2003, ILX wrote:
    [...]

    Nie masz chęci przejrzeć archiwum ? ;)

    >+ KOMPUTER: swój sprzed działalności, uzywany

    ...są "papiery zakupu" ? Podatkowo "czysty" czy odliczałeś coś
    np. "z tytułu bycia pracownikiem potrzebującym" ?

    >+ MONITOR: kupiony na f-vat tydzien temu z hurtowni Action
    [...]
    >+ Jak to, korzystnie, zaksiegowac?

    VAT na bieżąco, zdaje się :) że jest osobna pozycja na VAT-7.
    Wyprodukować komputer (przecież bez monitora nie był
    "kompletny i zdatny")... no i właśnie. Powiedzieć ile toto
    kosztowało :> i w zależności od wyniku zdecydować czy to
    do wyposażenia czy do ŚT. Ja bym dawał do ŚT bez względu
    na wartość.
    A jeśli do ŚT - to jeszcze wybrać rodzaj amortyzacji.
    Zależnej m.in. od wartości...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)