  • 11. Data: 2005-08-09 07:43:50
    Temat: Re: jaki dochod przy zatrudnieniu aby uniknac skladek ZUS przy GD?
    Od: "roxy" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał(a):

    > Na pocieszenie podam, że właśnie wraca tani KRUS dla prowadzących DG
    Witam, muszę zostać rolnikiem i mieć min. 1 ha ziemi :), czy wystarczy mieć
    jakąś np. hodowlę ?

    Gdzie można szukać tych "wytycznych"? :)

  • 12. Data: 2005-08-09 08:07:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Aug 2005, roxy wrote:

    > Witam, muszę zostać rolnikiem i mieć min. 1 ha ziemi :), czy wystarczy mieć
    > jakąś np. hodowlę ?

    ...ale chyba trzeba żeby przez minimum rok rolnictwo było jedynym źródłem
    dochodów... a przynajmniej kiedyś tak było !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 13. Data: 2005-08-09 18:23:54
    Od: "Tomasz Lam [ZuLu]" <t...@w...info.pl>

    Tomasz Staszewski napisał(a):

    > Ja się grzecznie zapytam z czego wynika, że ma być pełen etat?

    A wiesz, nie zastanawiałem sie, a ustawy nie chcę czytać od a do z od
    nowa. Ale od zawsze tak było :)

    TLZ

  • 14. Data: 2005-08-09 23:13:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Aug 2005, Tomasz Lam [ZuLu] wrote:

    > A wiesz, nie zastanawiałem sie, a ustawy nie chcę czytać od a do z od nowa.
    > Ale od zawsze tak było :)

    Nie, nigdy (?) tak nie było.
    Miało być "nie mniej niż płaca minimalna". Bez względu na ilość
    (całkowitą lub ułamkową) etat(u/ów).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 15. Data: 2005-08-16 10:01:07
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Nie, nigdy (?) tak nie było.
    > Miało być "nie mniej niż płaca minimalna". Bez względu na ilość
    > (całkowitą lub ułamkową) etat(u/ów).

    Jeszcze dodam. Ta płaca minimalna musi byś w jednym miejscu. Nie
    wystarczy w dwu miejscach po pół minimalnej.