  • 1. Data: 2005-08-07 16:58:31
    Temat: Produkcja z elementow nieudokemnowanych
    Od: Łukasz <l...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Mam pytanie i prosze o pomoc, jak najlepiej to zalatwic. Otoz, zlozylem z
    czesci urzadzenie i mam na nie kupca. Problem w tym, ze chce na to wystawic
    fakture, a wiekszosc elementow wchodzacych w sklad urzadzenia pochodzi z
    moich prywatnych zbiorow (elementy elektroniczne) oraz kilka zakupionych na
    gieldzie bez zadnych dowodow zakupu. Czy moge takie urzadzenie sprzedac na
    fakture biorac cala kwote, za jaka sprzedam, jako marze (koszt
    wyprodukowania 0zł)? Czy moze lepiej wystawic fakture za usluge montazu
    urzadzenia nie wnikajac w to, skad mialem elementy skladowe?
    Cena urzadzenia wyniesie okolo 200 zl.

    pozdrawiam,
    loookas

  • 2. Data: 2005-08-07 17:04:27
    Temat: Re: Produkcja z elementow nieudokemnowanych
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@p...onet.pl> napisal(a):
> [...]
    > wyprodukowania 0zł)? Czy moze lepiej wystawic fakture za usluge montazu
    > urzadzenia nie wnikajac w to, skad mialem elementy skladowe?

    Raczej nie przyznawaj się, że to był montaż. Napisz "produkcja",
    "wytworzenie". Wtedy nikt się nie będzie czepiał.
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-08-09 20:41:29
    Temat: Re: Produkcja z elementow nieudokumentowanych (was: Produkcja z elementow nieudokemnowanych)
    Od: Łukasz <l...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 7 Aug 2005 17:04:27 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

    > Raczej nie przyznawaj się, że to był montaż. Napisz "produkcja",
    > "wytworzenie". Wtedy nikt się nie będzie czepiał.

    Ok, a czy produkcja lub wytworzenie nie wskazuje na to, ze dokonalem jej z
    elementow ktore juz posiadalem? Problem w tym, ze nie mam na nie dowodu
    zakupu, czyli wprowadzam w obieg towar niewiadomego pochodzenia. Moze jakis
    dowod wewnetrzny zalatwilby sprawe?
    Zalezy mi na dobrym rozwiazaniu tej mojej watpliwosci, bo mam jeszcze duzo
    czesci zarowno z gieldy jak i z rozbiorki starego sprzetu i dobrze byloby
    je wykorzystac.

    Łukasz

  • 4. Data: 2005-08-14 08:48:33
    Temat: Re: Produkcja z elementow nieudokumentowanych
    Od: "Miłosz K." <n...@m...WYTNIJTO.com>

    Łukasz napisał(a):

> [...]
    > czesci zarowno z gieldy jak i z rozbiorki starego sprzetu i dobrze byloby

    Moim zdaniem, jedyny problem jaki dla Ciebie wynika z braku faktury na
    te elementy, to wiecej podatku do zapłacenia ( brak faktury -> mniejsze
    koszty -> większy zysk ).

    --
    Miłosz

    AVR: narzędzia,moduły prototypowe (USB/CAN)
    http://www.miklobit.com