  • 1. Data: 2005-05-02 04:19:33
    Temat: jaki pit?
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    prowadze dzialalnosc gospodarcza (zryczaltowany VAT )
    i z tego juz sie rozliczylem
    ale w ubieglym roku zdarzylo mi sie byc tydzien na chorobowym
    i o ile dobrze kumam to musze wypelnic jakies chyba PITy
    ale nie bardzo wiem jakich szukac
    ?
    zadnych odliczen
    PIT zwiazny z chorobowym wyplaconym przez ZUS
    (dostalem z ZUS u PIT-40a/11a)
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    _hehehe

  • 2. Data: 2005-05-02 04:27:28
    Temat: Re: jaki pit?
    Od: "OPIX" <g...@f...us .tt>

    Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (dostalem z ZUS u PIT-40a/11a)
    > :)
    >ryczałt rozliczyłeś z DG więc nie musisz się już z niczego
    rozliczyć -zrobił to ZUS

    --
    OPIX

  • 3. Data: 2005-05-02 04:37:52
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    OPIX wrote:
    > Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    :))
    > ryczałt rozliczyłeś z DG więc nie musisz się już z niczego rozliczyć
    > -zrobił to ZUS
    :))
    chodzi mi o te 7 dni chorobowego
    i wyplacony mi zasilek chorobowy
    :)
    przez pare ostatnich lat nie bralem chorobowego
    ale jak przez mgle pamietam
    ze kiedys oprocz PITow zwiazanych z DG
    musilem jeszcze wysylac w kwietniu PIT za chorobowe
    :)

  • 4. Data: 2005-05-02 06:43:45
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    OPIX wrote:
    > Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    :)
    wydedukowalem
    ze chyba ten PIT 37
    ale bylbym wdzieczny o linka do dostepnego sieciowo druku
    tak abym wypelnil go z kmputerka
    a on sam mniej wiecej sprawdzil
    :)
    z pozdrowieniami i usmiechami
    smal

  • 5. Data: 2005-05-02 07:38:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 2 May 2005, _hehehe wrote:

    >+ wydedukowalem ze chyba ten PIT 37
    >+ ale bylbym wdzieczny o linka do dostepnego sieciowo druku
    >+ tak abym wypelnil go z kmputerka

    www.podatki.pl
    www.pity.pl

    To sa dwa *różne* programy :)

    Acha, i jeden z nich ma datę ostatniego update ciekawą:
    2004-04-29 !

    >+ a on sam mniej wiecej sprawdzil

    Sprawdź dwa razy ;) !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (właśnie kończący drukować co trzeba... ;>)

  • 6. Data: 2005-05-02 12:18:20
    Od: "_hehehe" <s...@s...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > www.podatki.pl
    > www.pity.pl
    >
    > To sa dwa *różne* programy :)
    :)))))
    ten drugi byl latwiejszy do odpalenia
    :)

    > Acha, i jeden z nich ma datę ostatniego update ciekawą:
    > 2004-04-29 !

    > Sprawdź dwa razy ;) !
    :)
    najwyzej przysla mi do poprawienia