  • 1. Data: 2005-05-27 10:41:26
    Temat: Koszty telepracy.
    Od: "Dariusz Drzemicki" <d...@a...com.pl>

    Na jakiej podstawie firma może odliczyć koszty telekomunikacyjne telepracy
    pracowników?
    Czy bilingi wystarczą?

    --
    Pozdrawiam,
    Dariusz Drzemicki

  • 2. Data: 2005-05-27 22:27:17
    Temat: Re: Koszty telepracy.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 27 May 2005, Dariusz Drzemicki wrote:

    >+ Na jakiej podstawie firma może odliczyć koszty telekomunikacyjne telepracy
    >+ pracowników?

    Nie krzycz.
    Ale ciekaw jestem jak wygląda podstawa prawna telepracy w tej
    chwili - bo wcale niedawno Kodeks Pracy wymagał żeby "praca"
    to było coś wykonywanego:
    - pod kierownictwem
    - w określonym czasie
    - w określonym miejscu ("zakładzie pracy").
    Ja wiem że owe wymogi formalne powodują postawienie na głowie tak
    prostego układu jak telepraca (choćby pytanie czy mieszkanie pracownika
    jest wobec tego "zakładem pracy" a jeśli tak - to czy firma ma z tego
    tytułu "przychód z nieodpłatnego świadczenia") ale przecież sztywne
    ujęcie "pracy" w przepisach właśnie do tego się sprowadza - że *nie
    można* sobie ustalić dowolnych reguł :(
    Zechcesz dwa słowa wrzucić ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-05-28 21:38:51
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

> [...]
    > - pod kierownictwem
    > - w określonym czasie
    > - w określonym miejscu ("zakładzie pracy").

    Chyba ze tele"praca" to wykonywanie czegos na umowe o dzielo ...