  • 1. Data: 2006-06-26 20:08:34
    Temat: jaki program do działalności gospodarczej ?
    Od: "sernicz" <s...@o...pl>

    cześć,

    z jakiego darmowego lub niedrogiego programu
    powinienem skorzystać aby samemu prowadzić
    swoją działalność gospodarczą ?

    miesięcznie mam kilka faktur przychodowych,
    kilkanaście kosztowych, samochód w środkach trwałych,
    i jestem vatowcem, chyba będę miał niedługo jednego pracownika

    co zaproponujecie z własnego doświadczenia ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-06-27 06:22:50
    Temat: Re: jaki program do działalności gospodarczej ?
    Od: mirek <m...@n...w.pl>

    "sernicz" <s...@o...pl> wrote in news:e7pes1$b10$1@opal.futuro.pl:

    > co zaproponujecie z własnego doświadczenia ?

    mala ksiegowosc rzeczpospolitej

  • 3. Data: 2006-06-27 06:44:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    sernicz wrote:

> [...]
    > i jestem vatowcem, chyba będę miał niedługo jednego pracownika
    >
    > co zaproponujecie z własnego doświadczenia ?

    Kalukator i długopis .
    Przy tej ilości dokumentów szkoda czasu na coś innego.
    Ewentualnie kalkulator można zastąpić jakimś excelem lub openofficem.

  • 4. Data: 2006-06-27 13:22:22
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 Jun 2006, jureq wrote:

    > Kalukator i długopis .
    > Przy tej ilości dokumentów szkoda czasu na coś innego.

    Sprzeciw.

    > Ewentualnie kalkulator można zastąpić jakimś excelem lub openofficem.

    O, zdecydowanie: kilka arkuszy na krzyż i dobrze jest.
    Dlaczego tak a nie długopisem? - bo łatwiej o kopie.
    Na wypadek zalania :>, wezwania do US celem "czynności sprawdzających"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2006-06-28 08:45:25
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <Pine.WNT.4.60.0606271520240.2944@athlon>,

    > Sprzeciw.

    Podtrzymany :)

    > O, zdecydowanie: kilka arkuszy na krzyż i dobrze jest.
    > Dlaczego tak a nie długopisem? - bo łatwiej o kopie.
    > Na wypadek zalania :>, wezwania do US celem "czynności sprawdzających"...

    Tylko jeszcze trzeba umieć wyrzeźbić te arkusze. Ja się opowiadam za
    Małą Księgowością "Rzeczpospolitej", zwłaszcza że w nowej dodali obsługę
    listy płac. Była 8 czerwca, można jeszcze popytać po znajomych.
    Dla małych firm IMO najlepsza z tych, które widziałem. Miesięczne
    papierki (około 100 faktur plus do kilkunastu innych kwitów) zajmują mi
    jeden wieczór. No i miłe jest, że nie muszę sobie zawracać głowy
    pilnowaniem aktualności druków deklaracji ;)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.