  • 1. Data: 2006-06-26 10:51:50
    Temat: zakup samochodu
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    czesc,

    mam pytanie dotyczace zakupu samochodu.
    Otoz moge kupic auto na ktore jest rabat,
    ale promocja dotyczy tylko klientow indywidualnych,
    a wiec nie moge wziac faktury na swoja DG.
    Czy jest pozniej jakas mozliwosc aby to auto wciagnac do firmy? (DG, KPiR,
    VAT).

    pzdr
    piotrek

  • 2. Data: 2006-06-26 13:51:03
    Temat: Re: zakup samochodu
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

> [...]
    > a wiec nie moge wziac faktury na swoja DG.
    > Czy jest pozniej jakas mozliwosc aby to auto wciagnac do firmy? (DG, KPiR,

    Mozliwosc istnieje, jasne, to Twoja decyzja zeby samochód zaliczyc do est i
    zamortyzowac czy tez zaliczac w koszty na zasadzie ewidencji przebiegu.
    Zaliczysz zakup wtedy wg wartosci brutto, bez odliczenie czesci vat.

    teraz pytanie, czy wartosc rabatu jest wieksza niz wartosc odliczonego na
    starcie vat?