  • 1. Data: 2007-02-26 06:28:41
    Temat: jakie konsekwencje niezłożenia Pit-4 ?
    Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl>

    W tamtym roku podatnik "zapomniał" złozyć Pit-4 za sierpień, zaliczki nie
    odprowadził. Jedynym wytłumaczeniem jest to, ze zatrudnił na umowę o dzieło
    jeden jedyny i pierwszy raz i nie załatwił jak trzeba.
    Jak teraz się sam zgłosi z zaległa deklaracją to jakie poniesie
    konsekwencje?

    Bardzo proszę o odpowiedz
    Beatka

  • 2. Data: 2007-02-26 11:16:10
    Temat: Re: jakie konsekwencje niezłożenia Pit-4 ?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >W tamtym roku podatnik "zapomniał" złozyć Pit-4

    Nie *podatnik* zapomnial tylko *platnik* zapomnial - to duzo gorzej
    zapomniec czegos jaki platnik niz jako podatnik!

    >za sierpień, zaliczki nie
    > odprowadził.

    A w koszty tej umowy wrzucic nie zapomnial?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2007-02-26 13:02:24
    Od: t <r...@o...pl>

    On Mon, 26 Feb 2007 12:16:10 +0100, "SDD"
    <s...@t...pl> wrote:

    >U?tkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisa?w wiadomo?i
    >
    >Nie *podatnik* zapomnial tylko *platnik* zapomnial - to duzo gorzej
    >zapomniec czegos jaki platnik niz jako podatnik!

    Fakt, ale czynny żal powinien załatwić sprawę, w końcu US nie wie że
    ten PIT-4 powinien pójść.

  • 4. Data: 2007-02-27 10:06:04
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    > Nie *podatnik* zapomnial tylko *platnik* zapomnial - to duzo gorzej
    > zapomniec czegos jaki platnik niz jako podatnik!

    > A w koszty tej umowy wrzucic nie zapomnial?

    SDD nie zauwazyl ze nie o koszty zadano pytanie a o konsekwencje, zastanawia
    mnie rowniez wrecz obsesyjny lęk przed fiskusem...
    na chwile obecna tak jak t podpowiada, najprostszym zaplacic podatek plus
    odsetki, zlozyc zalegly pit-4 i pit-11 wraz z czynnym zalem i powinno byc po
    sprawie

    pozdrawiam
    grzess

  • 5. Data: 2007-02-27 10:07:33
    Od: "grzess" <k...@w...pl>

    korekta - pit8b

  • 6. Data: 2007-02-28 08:34:54
    Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Beatka" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie *podatnik* zapomnial tylko *platnik* zapomnial - to duzo gorzej
    > zapomniec czegos jaki platnik niz jako podatnik!

    ok, płatnik - tu zawalił sprawę, bo zatrudniał pierwszy raz w życiu i nie
    zapytał co trzeba zrobić. To była jedna umowa na wykonanie robót
    remontowo-budowlanych.

    > A w koszty tej umowy wrzucic nie zapomnial?

    Nie, bo jest na ryczałcie, więc koszty go "nie obchodziły".

    Beatka

  • 7. Data: 2007-04-03 12:11:15
    Od: rafał <i...@o...pl>

    Użytkownik Beatka napisał:
> [...]
    > jeden jedyny i pierwszy raz i nie załatwił jak trzeba.
    > Jak teraz się sam zgłosi z zaległa deklaracją to jakie poniesie

    Wg mnie (ale mogę się mylić) niezłożenie deklaracji PIT-4 nie groziło
    żadnymi sankcjami, - nie mówię o braku odprowadzenia zaliczki :)

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 8. Data: 2007-04-03 14:21:16
    Od: "Atomek" <l...@p...W.Y.T.N.I.J.onet.pl>

    Użytkownik "rafał" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie (ale mogę się mylić) niezłożenie deklaracji PIT-4 nie groziło
    > żadnymi sankcjami, - nie mówię o braku odprowadzenia zaliczki :)
    >
    > Pozdrawiam
    Nie złożenie deklaracji w terminie. To z karnej około 100 - 150 PLN można
    się targować. Ponieważ nie wpłacił zaliczki to dojdą odsetki. Trzeba
    wypełnić deklaracje, dostarczyć do US i wpłacić zaliczkę z odsetkami. Urząd
    wezwie do wyjaśnienia w sprawie niedotrzmania terminu.
    Atomek