eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › jakie koszty ponosi pracodawca
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2008-03-18 12:26:43
    Temat: jakie koszty ponosi pracodawca
    Od: chris <c...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Potrzebuje dwóch wyliczeń, mam nadzieję, ze pomożecie:

    2500 zł netto na umowę o prace - ile to kosztuje pracodawce?
    3000 zł netto na umowę o pracę - ile to kosztuje pracodawce?

    Nie chodzi tylko o zamianę kwot na brutto, zorientowani będę wiedzieć o
    co pytam.

    pozdrawiam i z góry dziękuję

    chris


  • 2. Data: 2008-03-18 12:34:44
    Temat: Re: jakie koszty ponosi pracodawca
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    chris pisze:
    > Witam serdecznie
    >
    > Potrzebuje dwóch wyliczeń, mam nadzieję, ze pomożecie:
    >
    > 2500 zł netto na umowę o prace - ile to kosztuje pracodawce?
    > 3000 zł netto na umowę o pracę - ile to kosztuje pracodawce?
    >
    > Nie chodzi tylko o zamianę kwot na brutto, zorientowani będę wiedzieć o
    > co pytam.
    >
    > pozdrawiam i z góry dziękuję


    Wpisz w google "kalkulator wynagrodzeń" i dostaniesz to co chcesz.

    2500zł - 4167zł
    3500zł - 5882zł

    Nie ręczę za poprawność, obliczyłem na kalkulatorze w praca.gazeta.pl

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl


  • 3. Data: 2008-03-18 13:06:09
    Temat: Re: jakie koszty ponosi pracodawca
    Od: chris <c...@p...onet.pl>


    >
    > Nie ręczę za poprawność, obliczyłem na kalkulatorze w praca.gazeta.pl
    >

    wielkie dzieki!

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1