  • 1. Data: 2005-03-18 06:14:21
    Temat: jakie pkwiu na samochód
    Od: "helmut" <o...@o...pl>

    witam

    3 lata temu kupiłem sam ciężarowy do firmy na umowe,
    a wiec nie odliczałem vat.
    teraz go sprzedaję.
    prawdopodobnie vatu nie naliczam.
    wystawiam f-rę joko zwolniony.
    co wpisać w rubrykę pkwiu.

    a może coś się zmieniło i jest inaczej
    moja firma KPR VAT

    dzięki
    helmut

  • 2. Data: 2005-03-18 09:06:59
    Temat: Re: jakie pkwiu na samochód
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 18 Mar 2005, helmut wrote:

    >+ witam
    >+
    >+ 3 lata temu kupiłem sam ciężarowy do firmy na umowe,
> [...]

    Mi się wydaje że źle stawiasz pytanie: chyba chodzi o "co wpisać
    aby stawka zwolniony była prawidłowo udokumentowana" :)
    Maddy wielokroć tłukła że trzeba wtedy wpisać *podstawę prawną*,
    jak rozumiem chodzi o art.43 ust.1 pkt 2 (i podać nr DU ustawy
    o VAT) !
    Oczywiście niekoniecznie w rybryce "PKWiU", IMHO w takim
    przypadku PKWiU można zostawić puste (jako bez znaczenia dla
    określenia stawki).
    Albo przyjąć że nieprawidłowy jest tytuł rubryki na f-rze :]
    i że napis "PKWiU" należy czytać "podstawa określenia stawki
    podatku" :) i tam wpisać stosowny numer przepisu :)

    >+ a może coś się zmieniło i jest inaczej

    IMO "zawsze tak było". Znaczy: co najmniej w *tym* tysiącleciu :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2005-03-18 11:19:07
    Od: "helmut" <o...@o...pl>

> [...]
    > podatku" :) i tam wpisać stosowny numer przepisu :)

    > IMO "zawsze tak było". Znaczy: co najmniej w *tym* tysiącleciu :)

    dzieki
    helmut