  • 1. Data: 2002-05-30 20:23:57
    Temat: jakie polecilibyście programy do dzial. gosp.?
    Od: "Piotr W." <p...@u...interia.pl>

    Coś prostego, KPiR & VAT, drukowanie PIT-ów
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-05-31 08:18:29
    Temat: Re: jakie polecilibyście programy do dzial. gosp.?
    Od: "Tym" <t...@g...pl>

    > Coś prostego, KPiR & VAT, drukowanie PIT-ów

    Ja polecam Księgę Express (http://www.tgsoft.pl/)

    Tym

  • 3. Data: 2002-05-31 08:42:57
    Od: "Thornel" <p...@n...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr W." <p...@u...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:3cf68abb_2@news.vogel.pl...
    > Coś prostego, KPiR & VAT, drukowanie PIT-ów
    > Pozdrawiam,
    > Piotr

    Witam,

    Polecem programy firmy TGSoft www.tgsoft.pl
    Program Księga Express - wiele możliwości i bardzo prosty w obsłudze.
    Aha, i co jest ważne to program kosztuje tylko 50 PLN.

    Pozdrawiam
    Thornel

  • 4. Data: 2002-05-31 11:20:47
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "Piotr W." <p...@u...interia.pl> wrote in message
    > Coś prostego, KPiR & VAT, drukowanie PIT-ów
    Ja sobie sam zrobiłem.
    1 h roboty w Excelu -> KPiR, rejestr zakupów i sprzedaży, ewidencję
    przebiegu poj. . Dane są zaciągane z innego pliku Excela, a indeksowane po
    NIPie.
    Podatki drukuję z bezpłatnych Formularzy IPS.
    Pozdrawiam
    Miko

  • 5. Data: 2002-05-31 14:30:58
    Od: <k...@t...pl>

    Piotr napisal:

    > Coś prostego, KPiR & VAT, drukowanie PIT-ów

    Pytanie zasadnicze: a ile pieniedzy mozesz na to przeznaczyc? :)
    --
    pozdr.
    Krzychas

  • 6. Data: 2002-05-31 14:36:25
    Od: <k...@t...pl>

    Thornel napisal:

    (...)
    > Polecem programy firmy TGSoft www.tgsoft.pl
    > Program Księga Express - wiele możliwości i bardzo prosty w obsłudze.
    > Aha, i co jest ważne to program kosztuje tylko 50 PLN.

    witam,
    I przebijam - Rzeczpospolita. Kosztuje tyle, ile gazeta:) Wprawdzie cena
    konkurencyjna :) ale odradzam kazdemu.
    --
    pozdr.
    Krzychas

  • 7. Data: 2002-05-31 14:50:40
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > (...)
    >
    > witam,
    > I przebijam - Rzeczpospolita. Kosztuje tyle, ile gazeta:) Wprawdzie cena

    Dlaczego odradzasz? Iwona

  • 8. Data: 2002-05-31 16:05:13
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    Iwona wrote:

    > Dlaczego odradzasz? Iwona

    To ja się wtrące. Przejrzalam to co dała rzepa, pobawiłam sie. Pierwsze
    słowo które mi przyszło do głowy - "toporny".
    Drugie co mi przyszło do głowy - odinstalowac śmiecia.
    Ale oczywiście to jest moja subiektywna opienia.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2002-05-31 20:40:03
    Od: "green" <f...@i...pl>

    Ja znalazłem kilka błędów np. zaokrąglanie stawek podatkowych przy
    ryczałcie. Zamiast np. 8,5% robi się 9 i nie idzie tego nigdzie przestawić
    jak powinno być.
    Na wydrukach też widać błąd.
    Też odradzam.

  • 10. Data: 2002-05-31 21:40:08
    Od: <k...@t...pl>

    Iwona napisala:

    (...)
    > Dlaczego odradzasz?

    Po pierwsze - kto to serwisuje?
    Znam kilka programow do sprzedazy i gospodarki magazynowej, przeznaczonych do
    srednich i duzych firm, jezeli mozna tak powiedziec. I nie spotkalem jeszcze
    takiego, ktory bylby "bezbledny". Podobno sa takie:), ale zawsze jest jakies
    ale, trzeba zrobic testy poprawnosci, kupic nowa wersje... a co dopiero w
    przypadku takiego programiku.
    Program Rzepy dziala na bazie danych dbase, juz tej nowej, dzialajacej pod
    Windowsem (sprawdz sobie nast. podkatalogi: c:\Program Files\Rzeczpostpolita-
    Mala Ksiegowosc\Dane, oraz ...\Pusty, ...\2002). Pracowalem dosc dlugo na
    programach dosowskich, opartych na tej bazie. W przypadku jednego koputerka,
    wszystko bylo "w miare oki". Problemy zaczynaly sie, gdy "spinalismy" kilka
    kompów w siec - pod "novelowska" nie powstawalo zbyt wiele bledow, ale gdy to
    byla siec windowsa - wówczas pojawialy sie problemy, byk na byku. Watpie, aby
    przecietny uzytkownik potrafil sobie z takimi sprawami poradzic - w koncu nie
    jest od tego.
    Ten programik ma tez swoje zalety - mozna w nim spokojnie "pogrzebac". Pliki
    dbf mozna otworzyc chocby zwyklym (raczej genialnym!) Excellem, i wbrew
    obiegowej opinii, po wprowadzeniu ewentualnych zmian zapisac tak, aby program
    czytal jako "baze danych", a nie plik *.xls. Trzeba tylko wiedziec jak, o
    excell "obludnie":) podaje zla podpowiedz. Mozna jednak robic kopie, i
    wykonywac pod excellem zestawienia, jakie dusza zapragnie.
    A moze sie myle, moze dbf pod windowsem dziala "poprawnie"? Podbno, w koncu
    wszystko idzie do przodu.
    IMHO, na jeden komputerek, dla malych firm moze byc. Dla wiekszych,dzialajacych
    w jakiejkolwiek sieci - nie polecalbym.
    pozdrawiam
    --
    Krzychas XP