  • 11. Data: 2003-10-18 14:07:14
    Temat: Re: jednostka miary
    Od: "Atomek" <l...@p...onet.pl>

    > ale w sumie jednoznacznie nie otrzymalem odpowiedzi czy moze tak
    definiować
    > jednostke miary, czy US sie moze do tego przyczepić ?

    ===========
    nie można w ten sposób definiować jednostki miary. Nie odzwiecielda ona
    ilości materiału a jednynie jego własność. 15 l/kg oznacza jedynie ze 15
    litrów materiału waży 1 kg. nie mówi więc nic o ilości wydanego towaru.
    Atomek

  • 12. Data: 2003-10-18 17:21:55
    Od: Daniel Jakubowski <a...@g...com.pl>

    On Sat, 18 Oct 2003 16:07:14 +0200, Atomek wrote:

    > nie można w ten sposób definiować jednostki miary. Nie odzwiecielda ona
    > ilości materiału a jednynie jego własność. 15 l/kg oznacza jedynie ze 15
    > litrów materiału waży 1 kg. nie mówi więc nic o ilości wydanego towaru.

    dzięki ! ta odpowiedz tez pokazalem jemu...
    ... i kazal mi zmienic z powrotem na j.m.= litr ;>
    wiec efekt osiagniety :) wszytkim bardzo dziękuje :)

    Daniel Jakubowski www.danieljakubowski.prv.pl

  • 13. Data: 2003-10-19 09:49:25
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    > tak dla uścislenia, to będzie objętość właściwa

    a może on sprzedaje właśnie objętość właściwą?
    po prostu każdy klient dostaje dowolną ilość oleju a płaci za
    jego objętość właściwą

    --
    bromden[at]gazeta.pl