    From: "BP" <a...@f...it>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: kaczyści w akcji - zgroza
    Date: Mon, 26 Mar 2007 21:52:50 +0200

    Coś wam opowiem... Pracuję jako programista, dzisiaj byłem na jednej stacji
    paliw testować oprogramowanie do sterowania dystrybutorem paliwa. I
    widziałem na własne oczy taką scenkę:

    Pojechał samochód, zatankował facet za 50 zł rzucił 100 zł do okienka
    kasowego błyskawicznie chwycił resztę i się oddalił. Wrócił z kolegą za pół
    minuty i przykleił do szyby legitymację urzędasa skarbowego i zarzucił
    obsługującemu chłopakowi że ... nie wydał paragonu fiskalnego i z miejsca
    zapytał mandat, czy wnosimy oskarżenie do sądu. Słuchajcie obserwowałem całą
    sytuację. Facet chwycił resztę i się oddalił, zanim drukarka fiskalna
    zdążyła wydrukować paragon. Na tłumaczenie chłopaka, że nie dał mu szansy na
    wręczenie paragonu odpwiedział, że przepis jest taki: najpierw należy
    wręczyć paragon a następnie resztę. to chyba jakaś bzdura!!! Słuchajcie
    takiego nadużycia władzy i takiej arogancji i takiego stylu rozmowy z młodym
    chłopakiem - prowadzonej w duchu zastraszania konsekwencjami nie widziałem.
    Ponieważ sam mam 30 lat (a więc jestem dość młody), wiec chyba po raz
    pierwszy zobaczyłem jak kiedyś zapewne działało SB albo inne świństwo!!!
    Przede wszystkim wstrąsnęła mną agresja i metoda rozmowy urządasa z naprawdę
    bogu ducha winnym chłopakiem - na oko jakieś 20 lat. Powiem wam... to był
    dla mnie horror i nie mówię tu też o tym, że chłopak dał się zastraszyć i
    przyjął mandat - pewnie myśląc, że tak lepiej i będzie miał święty spokój.
    Jeśli tam ma wyglądać budowa prawego i sprawiedliwego państwa to ja
    emigruję!

    BP